Ψυχαγωγία

Μια μεγάλη μάχη για... λίγο μαλλί της γριάς! (ΦΩΤΟ)

Την ώρα που ολόκληρη η Ελλάδα και η Κύπρος καρναβαλίζονται στους ρυθμούς της σάμπα και του Que te la pongo, είναι και κάποιοι που περνούν μία...συνηθισμένη Κυριακή, μακριά από μάσκες και καρναβαλίστικες παρελάσεις.

Μεταξύ αυτών και η παρέα του "Mamma Mia", που βρισκεται τις τελευταίες μέρες στη Θεσσαλονίκη για περιοδεία.

Δέσποινα Βανδή, Μπέτυ Μαγγίρα, Μαριέλλα Σαββίδη, Αλέξανδρος Μπουρδούμης βγήκαν για καφέ σε γνωστή καφετέρια της πόλης, για απολαύσου την λιακάδα και να ξεκουραστούν λίγο, οριν τηνα αποψινή παράσταση που ανεβάζουν.

Το καφεδάκι μάλιστα δεν δίστασαν να το συνοδέυσουν και μαλλί της γριας, δίνοντας μάχη για το ποιος θα ...πρωτοφάει! 

Οι ίδιοι θέλησαν να το μοιραστούν με τους διαδικτυακούς τους φίλους, μέσα από τις φωτογραφίες που ανήρτησαν στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Instagram, δείχνοντας μας πως παιρνούν εκείνοι την Κυριακή της Απόκριας.

MALLI GRIAS

Επόμενο άρθρο

Στους ξέφρενους ρυθμούς του καρναβαλιού χορεύει ολόκληρη η Λεμεσός

Τάσος Ευαγγέλου, Ιωάννα Λαμπροπούλου και Μαριλένη Σταύρου καρναβαλίζονται...Λεμεσιανά!
18/02/2018 - 13:49

ΣχετικέςΕιδήσεις

Σεισμική δόνηση ταρακούνησε τη Θεσσαλονίκη

Τι περιγράφουν κάτοικοι της περιοχής στο AlphaNews.Live για τη στιγμή του σεισμού
25/06/2018 - 11:52

Θεσσαλονίκη: Νέο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία

Πορεία διαμαρτυρίας στα προξενεία των ΗΠΑ, ΠΓΔΜ και τα γραφεία ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ
24/06/2018 - 14:06

Δέσποινα Βανδή: Το νέο της τηλεοπτικό βήμα και τα υβριστικά σχόλια που δέχεται

Αποκαλυπτική όσο λίγες φορές η δημοφιλής τραγουδίστρια
20/06/2018 - 11:29

Και δεν της φαίνεται... Η Δέσποινα Βανδή αποκάλυψε την ηλικία της (ΒΙΝΤΕΟ)

Μεγάλωσε και η Diva της ελληνικής δισκογραφίας και δεν το κρύβει...
16/06/2018 - 13:16

Η Μπέττυ Μαγγίρα μιμείται την Φουρέιρα χορεύοντας το Fuego

Δείτε το βίντεο που ανέβασε κι "έριξε" το Instagram
15/06/2018 - 10:01

H Mαριέλλα Σαββίδου ποζάρει με μαγιό, χωρίς ίχνος photoshop! (ΦΩΤΟ)

Εμείς την βρίσκουμε κούκλα! Χωρίς κανένα ρετούς και χωρίς κανένα κόμπλεξ! Εσύ;
05/06/2018 - 13:24

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Δραματική έκκληση Reaction: Το πρωί ένας πατέρας, τώρα ένα παιδάκι 5 ετών

Ζητεί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να καλέσει εθνική σύσκεψη για τα τροχαία

Θρήνος στο ΤΕΠΑΚ απο τον θάνατο της 25χρονης Κωνσταντίνας Μιλτιάδους

Η περιπέτεια με την υγεία της, δεν της επέτρεψε να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών της

Σε χειρουργική επέμβαση υποβλήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος

Καλή η μετεγχειρητική του πορεία σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς
Ελλάδα

Ρέγκλινγκ: Δεν έχω αμφιβολία ότι η Ελλάδα θα επανέλθει στις αγορές

«Η ελληνική οικονομία αναδιαρθρώθηκε πλήρως τα τελευταία οκτώ χρόνια»

"Έφυγε" απο τη ζωή ο αγαπημένος των social media Χρήστος Γραμματίδης (ΦΩΤΟ)

Με χιούμορ, θάρρος και αυτοσαρκασμό παρέδωσε μαθήματα ζωής σε εκατοντάδες χρήστες

Στρατιώτης - Καταδρομέας άνοιξε πυρ σε στρατόπεδο στην Κρήτη

Συνελήφθη λίγο αργότερα από την Ελληνική Αστυνομία
Διεθνή

Πούτιν και Ερντογάν δίνουν προτεραιότητα στην ενεργειακή συνεργασία

Ο Ρώσος Πρόεδρος συνεχάρη τον Τούρκο ομόλογο του τηλεφωνικώς για την επανεκλογή του

Ακριβά θα πληρώσει το Ηνωμένο Βασίλειο την επίσκεψη Τραμπ τον ερχόμενο μήνα

6.6 εκατομμύρια δολάρια θα στοιχίσει στη βρετανική κυβέρνηση

Ιερέας παρέσυρε και τραυμάτισε τέσσερις πεζούς στο Δουβλίνο (ΒΙΝΤΕΟ)

Φαίνεται να έπαθε καρδιακή προσβολή καθώς οδηγούσε

tv news

Η Μαρίνα μαγειρεύει συνεχώς ό,τι ζητήσει η έγκυος πια φίλη της, η Σάντρα...

Ο Ηλίας αρχίζει να ζηλεύει και να αρχίζει τη "μουρμούρα"… Δευτέρα: Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

Η Τατιάνα περνάει ένα μεγάλο σοκ από τις διευκρινήσεις του Σέκερη για τον Τόνυ..

Την διακίνηση όπλων από τη ναυτιλιακή εταιρία Νίβεν.. Δευτέρα: Nέο Επεισόδιο Τατουάζ
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Δευ, 25/06/2018 - 19:30ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ