Ψυχαγωγία

Οι "Οικογενειακές Ιστορίες" επιστρέφουν στον Alpha Κύπρου με νέα επεισόδια

O Alpha δεν σταματά τις εκπλήξεις και επιστρέφει... σε αγαπημένες συνήθειες.

Η σειρά που ανέτρεψε τα τηλεοπτικά δεδομένα από την αρχή της μετάδοσής της, παρουσιάζοντας ιστορίες με επίκεντρο τα οικογενειακά θέματα, επιστρέφει με νέα επεισόδια.

Οι «Οικογενειακές ιστορίες», από τη Δευτέρα 5 Μαρτίου θα μεταδίδονται  καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, στις 17:20 και θα εστιάζουν σε κοινωνικά θέματα και ζητήματα που πολλές οικογένειες καθημερινά καλούνται να επιλύσουν.

Στόχος της σειράς είναι να παρουσιάσει, με όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικό τρόπο, ιστορίες της καθημερινότητας και να ξεδιπλώσει τη ζωή και τα προβλήματα απλών ανθρώπων.

Κρυμμένα μυστικά μέσα στα ζευγάρια, γονείς ανέτοιμοι να αντιμετωπίσουν τα παιδιά τους και γονείς που τα πληγώνουν χωρίς να το καταλαβαίνουν, ζωές που ανατρέπονται λόγω ανεργίας και ερωτικές αποφάσεις που αλλάζουν μια ζωή μέσα σε μια στιγμή. 

«Οικογενειακές ιστορίες» καθημερινά στις 17:20 στον ALPHA Κύπρου

Επόμενο άρθρο

Τριαντάφυλλος: Ηταν Κύπρο για συναυλία και ληστές του... ξάφρισαν το σπίτι

"Αν ήμουν μέσα θα τους σκότωνα"...Μπήκαν μέσα σπάζοντας την μπαλκονόπορτα με τσεκούρια
03/03/2018 - 15:50

ΣχετικέςΕιδήσεις

Πρωταγωνιστές του «ΜΠΛΕ»... ερωτευμένοι όσο ποτέ! (ΦΩΤΟ)

Όλες οι καταιγιστικές εξελίξεις και ο έρωτας στη σειρά του Alpha Κύπρου
03/12/2018 - 12:39

Ανακοίνωσε το πρόγραμμα του Κυπέλλου η ΚΟΠ

Ο μεγάλος τελικός θα μεταδοθεί από τον Alpha Κύπρου
26/11/2018 - 19:24

Αιματοβαμμένο πατρικό χάδι στο... «ΚΑΡΜΑ» του ALPHA Κύπρου(ΦΩΤΟ)

"Η μεγαλύτερη μου αγάπη με... «μετέτρεψε» σε τέρας-δολοφόνο"
23/11/2018 - 09:58

Πασίγνωστός ποδοσφαιριστής "εισβάλλει" στην Φαμίλια σε ρόλο-έκπληξη(ΒΙΝΤΕΟ)

Αφήνει για λίγο τα γήπεδα και δίνει ρεσιτάλ γέλιου με μια... οδοντόβουρτσα
22/11/2018 - 12:06

Ανανεώνει το Πρόγραμμα του με αλλαγές ο ALPHA Κύπρου! Μάθετε λεπτομέρειες...

ΜΠΛΕ, Μουρμούρα και ΦΑΜΙΛΙΑ αλλάζουν ώρα και μέρες μετάδοσης
21/11/2018 - 10:59

Aύριο η κλήρωση του πρώτου γύρου του κυπέλλου Coca Cola

O τελικός θα μεταδοθεί από τον ALPHA Kύπρου
05/11/2018 - 09:13

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Βραβεύτηκαν οι πρώτοι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές της εθνικής Κύπρου (ΒΙΝΤΕΟ)

Η ιστορική ομάδα αποτελείτο από 15 διεθνείς ποδοσφαιριστές

Ελλείπει από την οικία του ηλικιωμένος (ΦΩΤΟ)

Λείπει από την οικία του από χθες το πρωί
Ελλάδα

Ανάκληση της απόφασης της Αλβανίας για παραχώρηση γης που ανήκει σε Έλληνες

Η Ελλάδα εκφράζει την ανησυχία της σχετικά με την απόφαση του υπουργικού της Αλβανίας

«Ο αδερφός μου»: Το συγκλονιστικό βίντεο που έγινε viral (BINTEO)

Το συγκινητικό βίντεο για άτομα με αναπηρίες που κάνει τον γύρο του διαδικτύου...

Στο Μαρακές για το Παγκόσμιο Σύμφωνο για τη μετανάστευση ο Αλέξης Τσίπρας

Η ομιλία του Έλληνα Πρωθυπουργού για τις θέσεις της Ελλάδας και οι διμερείς επαφές του
Διεθνή

Πυροβολισμοί Στρασβούργο: 2 οι νεκροί και 13 τραυματίες (ΦΩΤΟΣ)

Εντοπισμός δράστη τον απομόνωσαν σε μια περιοχή

Φωτογραφία με τον Salt Bae να αλατίζει τον Μυστικό Δείπνο - Χειροπέδες σε δύο

Έβαλαν με photoshop τον γνωστό Τούρκο σεφ να αλατίζει πάνω από Τον Χριστό

Δεν φαίνεται να έπεισε το διάγγελμα Μακρόν ούτε "Γιλέκα" ούτε Αντιπολίτευση

Διαβάστε όλα όσα συνέβησαν το τελευταίο 24ωρο στη Γαλλία

tv news

«Το Τατουάζ» Ο Σέκερης έρχεται αντιμέτωπος με μια αλήθεια που θα τον σοκάρει.

Η Ελένη με την Όλγα προσπαθούν να πείσουν τον Αλέξανδρο... Τετάρτη Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

H Μάρθα αποφασίζει να αποκαλύψει στη Μαρίνα το μυστικό που κρύβει για το Μήνα...

H δικαστική απόφαση για τα παιδιά βγήκε... «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» Τετάρτη: Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Τετ, 12/12/2018 - 06:00ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΘΚΙΑ