Δελτίο τύπου εξέδωσε αναφορικά με την πρωτοποριακή εκδήλωση την οποία πραγματοποίησε η Εταιρεία Απόλλων Ποδόσφαιρο και έλαβε χώρα το βράδυ της Τρίτης (3/3/2020) στο Columbia Plaza και αφορούσε το «Forum συνεργασίας: Προοπτικές επιτυχιών στη νέα δεκαετία».
Το δελτίο τύπου των «γαλάζιων»: «Η Εταιρεία Απόλλων (Ποδόσφαιρο) Δημόσια Λτδ πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία μία πρωτοποριακή εκδήλωση για τα κυπριακά δεδομένα στο χώρο του ποδοσφαίρου, το “Forum Συνεργασίας – Προοπτικές επιτυχιών στη νέα δεκαετία”.
Η εκδήλωση έγινε το βράδυ της Τρίτης 3 Μαρτίου 2020 στο Columbia Plaza στη Λεμεσό, με κύριο ομιλητή τον κ. Κωνσταντίνο Ντάλτα, γενικό διευθυντή της Red Wolf Digital Group, με θέμα «Το ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή». Προηγήθηκε χαιρετισμός από τον πρόεδρο του ποδοσφαιρικού Απόλλωνα κ. Νίκο Κίρζη και προσφώνηση από τον κ. Μάριο Λευκαρίτη, επίτιμο μέλος της UEFA, της FIFA, επίτιμο πρόεδρος της ΚΟΠ και εκτελεστικό σύμβουλο της Petrolina Holdings. Το Forum τίμησαν με την παρουσία τους όλοι οι χορηγοί και συνεργάτες της ομάδας, καθώς επίσης εκπρόσωποι αρκετών μεγάλων εταιρειών του επιχειρηματικού κόσμου του τόπου.
Ο κ. Νίκος Κίρζης στο χαιρετισμό του, αναφέρθηκε στην τεράστια σημασία που έχουν για τον Απόλλωνα οι εποικοδομητικές συνεργασίες με εταιρείες και οργανισμούς, για τις υγιείς μακροχρόνιες σχέσεις που αναπτύσσονται με στόχο το αμοιβαίο όφελος και για τις προοπτικές που ανοίγονται μέσα από τις επιτυχίες του Απόλλωνα, την οικονομική ανάπτυξη στη Λεμεσό και ιδιαίτερα με το νέο γήπεδο που ήδη κτίζεται για τις ομάδες της πόλης.
Στη συνέχεια ο κ. Μάριος Λευκαρίτης ανέπτυξε το θέμα των συνεργασιών και χορηγιών στο ποδόσφαιρο σε σχέση με τις μεγάλες διοργανώσεις της UEFA και της FIFA και πως αυτές εξελίχθηκαν στις τελευταίες δεκαετίες μετά από οργανωμένες στρατηγικές κινήσεις, με αποτέλεσμα σήμερα το ποδόσφαιρο να είναι ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά μέσα ανά το παγκόσμιο.
Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν η παρουσίαση του θέματος «Το ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή» από τον κ. Κωνσταντίνο Ντάλτα, όπου έγινε μία εντυπωσιακή αναδρομή στο χρόνο με τις πρώτες διαφημίσεις με πρωταγωνιστές ποδοσφαιριστές στη δεκαετία του 1960 και τους πρώτους χορηγούς σε στολές στη δεκαετία του 1970, φτάνοντας στο σήμερα μέσα από διάφορα στάδια ανά δεκαετία, με το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης να αναφέρεται στην εξέλιξη που αναμένεται στο μέλλον, μέσα από τους σύγχρονους τρόπους μάρκετινγκ, επικοινωνίας και διαφήμισης που προσφέρει η τεχνολογία, όπως για παράδειγμα το 5G και το Virtual Reality.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον κ. Γιώργο Γεωργιάδη, Sales and Development Manager της Εταιρείας του Απόλλωνα, ο οποίος παρουσίασε το πλούσιο και πολύπλευρο έργο που επιτελείται στον Απόλλωνα στα τελευταία χρόνια, το όραμα και τους στόχους της Εταιρείας, τη σημασία που δίνεται στις συνεργασίες και χορηγίες της ομάδας και τέλος, στις προοπτικές που προσφέρει η νέα δεκαετία για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες. Η επίτευξη των στόχων βασίζεται στην οικονομική υγεία της Εταιρείας, στις υποδομές, στην τεχνογνωσία, στις εμπειρίες των ανθρώπων του Απόλλωνα και στο μεγάλο κόσμο της ομάδας, σε συνάρτηση με τις αγωνιστικές επιτυχίες σε Κύπρο και Ευρώπη και ιδιαίτερα με τις προοπτικές που προσφέρει η ολοκλήρωση του νέου γηπέδου της πόλης. Όλα αυτά αποτελούν τις βάσεις για ανάπτυξη ακόμη πιο δυνατών σχέσεων με τους χορηγούς και συνεργάτες του Απόλλωνα, για κοινές επιτυχίες στο μέλλον.
Μετά το τέλος των παρουσιάσεων, ακολούθησαν ερωτήσεις, συζήτηση και μία λιτή δεξίωση προς τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίηση τους από την όλη εκδήλωση.
Μία εκδήλωση που φυσικά θα έχει και συνέχεια, αφού αποτελεί μέρος μιας ενιαίας στρατηγικής επικοινωνίας της Εταιρείας του ποδοσφαιρικού Απόλλωνα, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης όλου του φάσματος των υπηρεσιών που παρέχει για τα επόμενα χρόνια».